Inspirationsafton





Hujedamej vad svårt det har varit att uppdatera här, serverstrul är jobbigt. Jag har rätt mycket att dela med mig av då jag har varit med Team Barberarn till Stockholm på ett hejdundrans REDKEN-event!T Fy farao vad roligt för en frisörelev som mig att få följa med på något sånt. Det bjöds på visningar, underhållning, middag och övernattning på Hilton. En himla massa dans därimellan också. Jisses vilken helg! Jag är så otroligt tacksam. Jag har en drös med bilder men det hinns inte riktigt med nu så ni får nöja er med dessa tjusiga och inspirerande frisörer i flygvärdinne look. Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Vilken mysig helg! =)

2010-11-22 @ 16:28:52
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0