YOU







När jag för någon månad sen var assistent på Sveriges frisörföretagares gala träffade jag denne charmige man, Steve Terry. Jag har träffat honom tidigare då han jobbade på Toni & guy där jag var och provjobbade för en traineeplats för några år sedan. Hade jag haft mer pondus under den tiden hade jag helt klart hoppat på den cirkusen, men det är lätt att vara efterklok. Steve är i allafall enormt duktig och otroligt ödmjuk. Han har nyligen öppnat en egen salong under namnet You och i måndags höll de, ihop med Schwartzkopf, en visning som var välbesökt. Bor ni i Stockholm skulle jag illa kvickt bege mig dit nästa gång det var dags att fixa kalufsen. You ligger på Birger jarlsgatan 37. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0