Batiste

 

Här ska alla ni brudar med typiskt skandinaviskt fint hår få er ett redigt tips. Torrshampoo!  (Jag var länge lite emot det då det kändes lite som att strunta i att borsta tänderna och gurgla munvatten istället, men sen ett bra tag tillbaka är jag fast!) Perfekt att använda mellan hårtvättar för att fräscha upp håret samt ge volym. Jag brukar ibland använda det när mitt hår är helt nytvättat för att dels få lite mer grepp i håret men också för den lite mattare effkten som jag tycker är fint när man har en kall blond ton. Dust it i all ära men detta tycker jag är ett bra komplement. Är man blond med mer guldiga toner har Batiste ett torrschampo med gyllenepigment. Det finns även en variant för mörkt hår. Säljs på Åhléns 69-79:-


Kommentarer
Postat av: EMELIECATRINE

Åh, tack så jättemycket Bella. Speciellt kul att höra från en frisör =) Ska in och kika på din systers blogg och se hur hon blev i håret...är SÅ sugen på att bli ljus!! Har du något bra tips på metod + hårfärg/blondering om man ska göra de hemma?

2011-08-27 @ 21:44:15
URL: http://emeliecatrine.se/
Postat av: Helena

Åh, vilken fin blogg du har

2011-08-28 @ 11:12:04
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0