Its all about the hair



Så mycket läsning vart det för mig..Jag hittade denna bild (lägg märke till ankplutet) från i höstas när jag precis hade klippt av mig håret och jag är nog ändå lite sugen på det blonda igen, kanske inte pastellblond som här men någon trevlig ljus-beige nyans som ligger närmre min egen ton. Kanske en bottenfärg med en drös ljusa slingor, jag vill ju dock helst ha ett mer helt intryck än slingat..hmm, som ni märker är jag rätt förvirrad men huvudsaken är att allt blir lite fräschare- det räcker för att göra mig nöjd! Imorgon ska jag tipsa er om en superduper produkt från Redken så håll till godo. God natt.

Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Gud så fin du var i håret här Bella, jättefint verkligen! Jag ska också göra något med mitt hår snart, men vet inte vaaad =/ Ja, gud vad kul! Hur stor är lägenheten då?



Mm, har börjat träna lite smått. Än så länge är det bara promenader varje dag + lite småträning hemma. Men jag ska köpa gymkort vartefter, när jag får lön eller så. Men det blir nog bara på Friskis, inte så flashigt där kanske men det är nära och bra för mig! =) Tränar du någonstans?

2011-01-11 @ 22:18:59
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0