Torsdagskväll!



Ikväll har jag varit iväg och träffat denna fining. Vi hann med tedrickeri, chokladäteri och pepptalk. Nu är jag hemma och tänkte avsluta denna dag med några kapitel ur min senaste "själv-hjälps-bok"!
 
Gällande aspirinmasken, glömde jag ju helt bort att berätta VARFÖR ni ska prova! Korkat av mig. Den rengör huden, hjälper till att eliminera pormaskar och andra orenheter och ger min hud otrolig lyster. Krossa 4-5 tabletter, blanda med pyttepyttelite vatten, (man kan även tillsätta en gnutta honung). Konsistensen ska vara som en pasta och inte för torr eller rinnig. Låt sitta 20 min. Prova!


Kommentarer
Postat av: ANNA

Ah det lät spännande, ska provas :)

2011-09-09 @ 09:07:45
URL: http://aazl.blogg.se/
Postat av: NONI

Tack för det tipset!!! Jag kan när som helst mellan kl 10 och kl 15 nästa v, förutom på tisdagen och på fredagen. Kolla i din bokningsbok.

2011-09-09 @ 13:09:55
URL: http://www.blogg.mama.nu/sniffthis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0