Hjärnsnurr!



Usch jag har förnärvarande otroligt mycket att ta i tu med. Det är tentaplugg inför nästa monstervecka med fem tentor! Jag ska även ha ett examensprov samtidigt som jag oroar mig för framtiden och till råga på allt står jag mitt i en flytt och har inget internet! Hujedamej! Men för tusan det finns ju de som har det himla mycket värre än mig så det är inget att klaga på. Nu vet ni i varjefall varför uppdateringen här är lite vajsing men nästa vecka då jäklar blir det andra bullar, jag har nämligen ett litet projekt som jag tänkt köra igång. Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej Fina Bella!



Nu har jag hittat till din blogg! Vad fin den är, har nu cathat up och läst alla dina bra inlägg!

Vad roligt att du fick praktikplatsen på Barberan! Det verkar som om du hade en underbar tid där, har du möjlighet att bli traineer där? Hoppas det för din skull, men om det inte sker så löser sig nog det ändå på något sätt. Det gör det alltid!

Vad spännade Redken-visningen verkade. Man får så mycket inspiration på visningar!

Vart ska ni flytta? Blir det till hus eller nån annan lägenhet?

Spännande när det händer mycket saker!

Tentorna kommer nog gå bra! Det mesta är ju logiskt och det andra är ju kemi och det klarar du bra! Lyckar till med allt!

Kramar Kristin

2010-12-03 @ 16:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0