Simone


Min fredag avslutades med att jag hade den här godingen hos mig, alltså ett perfekt slut på denna arbetsvecka. Jag gjorde ännu mer slingor än sist, ljusa och en nyans kallare än sist. Jag kan visa en bild på resultatet senare, hon blev så himla fin! En annan rolig sak som hände på jobbet idag var att jag avslutade ett samtal med en kund med "puss och kram". - Då är du välkommen på måndag kl 17.00 för klippning och färg. Trevlig helg, puss och kram!" Det var nämligen så att min kille åkte förbi salongen och vinkade till mig samtidigt som jag stod med kunden i telefon så jag blev alldelles till mig och säger då puss och kram till kunden och lägger på luren. Herregud! Haha, vi skrattade i allafallså tårarna sprutade, jisses vilken dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0