stuff


Här ska det skapas och kreativiteten flöda..även kallad terapi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag har lite frågor till dig :)

Som jag har förstått så är du lärling på en salong? Hur blev du lärling, gick du på frisörskola innan du blev lärling?

Tjänar du pengar medans du är lärling?



För jag går gymnasial lärlingsutbildning och har fått komma till en jättebra salong med god chans att få jobb efter gymnasiet. Men det är ju väldigt mycket jobb runt om som städning oså. Upplevde du att eftersom du var lärlingen så får du göra extra mycket städning oså, för det upplever jag det som. Jag diskar deras färgskålar och tar till och med bort deras matdisk när dom själva bara har låtit det stått. Spec '''chefen'' hon är mer slarvig med disk osånt. Det är alltid jag och den gamla lärlingen som är anställd nu som städar mest på salongen. Hon utnyttjar liksom verkligen att hon har en gratis arbetskraft på salongen. Fast ändå får jag en grym utbildning för dom är verkligen duktiga där. Men ändå tycker jag att det är lite dåligt så jag vet inte hur jag ska se på situationen därför tänkte jag fråga dig som själv förstår hur det är att vara lärling!

2011-11-27 @ 21:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0