NKPG Style!






Den där jeansdressen från ACNE är inte att leka med. Underbar!


Plommonstop och fingervågor, det är grejer det.


Lillan och jag i kläder och accessoarer från EMMAUS.


Jag får ta igen lite här då.. förra helgen var det dags för premiär för
NKPG Style. Ett forum för alla som på något sätt är intresserade av mode, design, formgivning, hållbar utveckling etc. Otroligt roligt inititiv och jag hoppas verkligen på fler tillfällen! Jag drog mitt strå till stacken genom att fixa håret på de modeller som gick visningen. Det var faktiskt kläder från min förra arbetsplats EMMAUS som visades. Förutom modevisning bjöds det på second handmarknad, lokala formgivare/designers visade och sålde kläder, smycken väskor med mera och det fanns verkligen himla mycket fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0