Avant gard


Larsson & Langes vårkollektion skapad av toppstylisten Magdalena Löfving.

Jag har börjat planera lite smått kring mitt stundande gesällprov, det är dock ett år kvar men tiden går snabbt och det är många modeller som behövs. Igår hade jag min kund Josefin hos mig och förutom att göra henne ännu vackrare med slingning och klippning provade jag också lite olika varianter på uppsättningar då hon är en av mina tänkta modeller inom långhårsmomentet.  Vad jag ska göra har jag inte riktigt bestämt än men jag har en del tankar, dessutom är hon en sann skönhet vilket gör att hon klär i allt! Jag är även i behov av en permanentmodell ifall någon är intresserad!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0