Hjort







HEJ! Gudars vad dålig jag har varit på uppdatera er men jag försvarar mig med att jag har haft mycket att stå i helt enkelt. Här ovan ser ni några härliga kap jag gjorde på vår vanliga secondhand-runda förra veckan. Det var min förtjusande mamma och snälla Janne som sponsrade hela härligheten som stöd för min något tunna plånbok. Ett par rediga horn har jag letat efter i säkert fem år utan framgång men i lördags låg de där och bara väntade på mig! Guldklackarna älskar jag och att de andas tidigt 70-tal  passar mig ypperligt. Nu ska jag ut i vårvädret och se vad denna dag har att erbjuda. Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: MK - mode - inspiration - outfits blogg mm

Vilka secondhand butiker i Norrköing går du till?:D

2011-03-26 @ 15:10:55
URL: http://marinakourkis.blogg.se/
Postat av: MK - mode - inspiration - outfits blogg mm

Vilka secondhand butiker i Norrköing går du till?:D

2011-03-26 @ 15:10:55
URL: http://marinakourkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0