gyllene nålar

 

När jag var sisådär 7-8 år var min storebror Christopher min främsta förebild. Han hade på den tiden en röd halvmeter hög tuppkam, trasiga klorinblekta jeans och en skinnjacka som vägde bly, pimpad med extremt mycket nitar. (Han var alltså jäkligt snygg men det är han även fortfarande). Själv ville jag ju inte vara sämre så jag färgade håret med karamellfärg, hade blått läppstift och ritade anarkist A:n på varenda t-shirt i garderoben. Något Christopher också hade var säkerhetsnålar i öronen och när jag för ett tag sen såg en snygg brud på fashiongonerorogue i förd detta blev jag själv lite sugen. Men jag skippar nog karamellfärgen..


Kommentarer
Postat av: Storebror

snyggt! Never out of date! ;)

2011-09-19 @ 21:27:40
URL: http://www.agget.wordpress.com
Postat av: Lindha

Vilken skysst blogg du har, Bella! :)



Log lite när jag läste om din storebror. Minns hur det liksom tindrade i dina ögon när du såg honom. Gissa om du såg upp till homom :)

2011-09-21 @ 16:37:44
Postat av: Bella

Christopher: Du är trendkänslig som tusan.

Linda: Tack så mycket, jag gör mitt bästa:) Om jag var stolt! Han var liksom världens coolaste brorsa, och att få vara Chrisses lillesyrra var ju inte fy skam:)

2011-09-21 @ 21:52:30
URL: http://dorisandruths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0